2010-09-23
 20:41:19

Idol = fjasko

Hello bloggen!
Sitter framför tv & Idol och garvar åt juryn som ungefär sitter och lipar. Haha, mesar! Och alla de som är med? Åh herre, det är inte många som inte suger fullständigt! Att se juryns miner är inte heller dåligt underhållande! Hahaha! O dessutom, Jide är bög, jag lovar!
Nej, nu ska jag inte hacka mer på Idol och allt som har med det att göra. Nu blev det reklam igen och jag borde egentligen ta mina ögon från tvn och ner i dator för att jobba. Förbereda mig inför imorgon då jag ska jobba på Bokmässan inne i stan. Härligt att slippa skolan! Dessutom ska mamma och Pia (Jompas mamma) in och kika så efter jobbet blir det middag ute med mamma, Pia och John, askalas!
Måste försöka komma ihåg att jag måste ringa Laura en tredje gång innan jag går och lägger mig så att vi kan kolla buss o bestämma när vi ska åka in imorgon. Laura ska också jobba på Bokmässan :) Vi har liksom "ringt om" varandra. Sjukt jobbigt, men jag får förhoppningsvis tag på bruden senare!
Nu ska jag koncentrera mig först på det som är kvar av Idol och senare lite nyttigt. Laddar upp en sweet bild från Ios, gud va jag saknar stället! Bara typ 9 månader tills vi åker igen?
Aja, bye sålänge!


bonda

du är så söt erica :D



PUBLICERAT: 2010-09-23, 21:56:29 | URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Lilli

ååh ericis du e så sööt :)



PUBLICERAT: 2010-09-24, 16:54:46 | URL: http://beerbatovci.blogg.se/
erica

ni är för söta mina favorit twins! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: