2010-09-28
 20:56:45

Idol, tv och ingen engelska

Hej bloggen!
Sitter framför Idol nu igen och har dåligt samvete över att jag inte gör färdigt engelska speech:et.. Men så är det alltid! Resten är fine, har upptäckt att jag har ett enormt blåmärke på benet? Lär bero på att David och Johan kastade in mig i en dörr förut? Ne men det är skönt!

Skoldagen var för övrigt redigt skruvad. Hade vikarie på 4 av 5 lektioner (samma idiot) och vi skulle arbeta med samma sak alla lektionerna. Intensivt arbete ledde till att jag och Jonathan var färdiga efter den andra lektionen och hade alltså inte ett skit att göra. DET HÄR var tydligen väldigt svårt för vikarien att förstå. Det hela slutade med en hel del diskussioner och att ca halva klassen stack hem istället för att gå på den sista jävla lektionen. Sweet dock att vara hemma tidigt! Eller ah, tre? Det suger att vi slutar sent varje dag.

Har iaf bestämt mig för vad speech:et ska handla om, känns redigt gött! Nu ska jag bara få ihop det jag ska säga också, men det ska nog gå.

Nu ska den snygga polisen sjunga så jag får änna lägga ifrån mig datorn (28 år, 11 år i mellan gör väl ingenting?) haha, PUSS!

Bild från simskolan på Stockevik
Saknar sommaren!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: