2010-09-29
 17:58:09

Gnäll och allmänt pain-in-the-ass


Har gått genom livet med en övertygelse att jag satt något spår som haft betydelse


Ja, jävla tråk-onsdag är vad det är det här. Är ungefär begravd i plugg och dessutom sket min fina lilla älskade bror i att gå ut med hunden så nu ska tydligen jag göra det iaf, lagom härligt. Sitter dessutom och fryser, fan. Men jag orkar bara inte gå ner och hämta en tröja.

Åh herre vad jag gnäller. Kanske skulle lite mat i magen sitta på sin plats? Så kanske jag blir lite mer manad att plugga också. Borde hinna springa med, nuts!

Speech:et till engelskan är iaf färdigt vilket känns jäkligt gött! Jag ska berätta om vår resa till Ios och Grekland i somras, vi får väl se hur det går! Jag tycker iaf att det är intressant, haha!

Nu kom det Spotify reklam igen och jag blev påmind av hur reeeeeeeedigt sugen jag är på att se Kent live igen. De är galet va bra de är. Och gå på festival nästa sommar, så grymt det hade varit va! Bara bestämma sig vilken och när bara. Lär ju ej gå pga av jobb men någonting måste jag fan kunna klämma in. Eller? Fan, de kommer säkert inte gå om jag ska åka utomlands i två veckor i början av lovet också, jävla skiiiiit.

Ne vad sa vi, lite mat så att jag kan ta mig ur den här gnäll hålan jag hamnat i? Yes!
BYEEEEE

kent - sveriges kungar

du & jag döden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: