2010-09-22
 14:56:21

Fucking bananas!

HÅLLA BLOGGEN!

Oj, de var fint, eller? Åh nej, nu bröt ännu ett asgarv. Jag hatar mitt garv idag! Det låter som en jävla häst? Mitt garv kan variera lite från dag till dag (oftast helt eller ganska ljudlöst och det ser helt lose:at ut) men just idag låter det som jag vet inte vad. Helt fucking bananas! Haha, oh shit. Vad kom det där ifrån? Jo, Libo. Lilla Lilli med andra ord. Libo blir nog sweet som bara den, jag som alltid säger fel till Lilli och Bonda. Jag SER SKILLNAD men namnen blandas liksom ihop i munnen! Så Libo ska jag kunna säga till dem båda, super sweet!
Nu ska tydligen Information & Layout lektionen börja så det är väl bäst jag stänger ner.
CIAO BANANAS!

 


världens bästa tvillingar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: