2010-09-27
 08:48:38

Försov mig, nuts?

Aaaajdå, jag missade bussen. SYND
Usch, jag hatar måndagar. Som börjar med inget mysigare än aktiekunskap - halvkul. Det går att genomlida men det skadar inte att missa en. Ojdå, jag missade ju den i fredags också kom jag på nu? Nuts.. Aja, Jompa var förhoppningsvis där o kan berätta vad de gjorde. Varför jag inte var i skolan i fredags var för att jag jobbade på Bokmässan i helgen (fredag & lördag). Asnice med lite extra pengar sådär! Ganska soft jobb också, gå runt o leta gratis godis typ? Haha, var extra salsvärd så var typ bara avbytare för dem som egentligen skulle stå - fanns alltså inte jättemycket att göra! Iofs mer på lördagen än fredagen, det var sjukt mycket folk på mässan på lördagen och alla skulle gå på samma seminarium? Nej men nästan, det var ett helvete att få folk att "köa på rätt sätt".

Ne men det var ju lite tur att jag missade bussen så att jag hittade tid för att blogga? Jag har ju inte uppdaterat så jättebra under helgen känner jag. Men jag får skylla på att jag har jobbat och i lördags kväll hade vi släkten här på middag och efter det stack jag ut en sväng. Igår däremot gjorde jag inte mycket, för att inte säga ett jävla skit? Var på torget med mamma en sväng och kollade den nya butiken som öppnat, 58 grader Nord tror jag den hette? Jättemycket snyggt, mamma köpte en sjal och jag fick med mig en tröja hem, hur mysig som helst! Får väl ta kort på den senare idag och lägga ut kanske? Vi får väl se!

Denna veckan är det nog ingenting speciellt att se framemot så den lär ju gå riktigt långsamt.. Mamma och pappa åker till Portugal på fredag iofs. Riktigt nice att vara ensam hemma en vecka!

Jag ska nog lägga mig i sängen en stund nu innan jag ska gå ner mot nästa buss.
Ha de gött!

en bild från min tjejmiddag när jag fyllde år
clara, jag, viccan :)


viccan

snyggingar , love you



PUBLICERAT: 2010-09-30, 13:31:09 | URL: http://nattstad.se/alltidviccan
erica

so are u! love girl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: