2010-09-30
 18:09:20

- ett Visa-kort, + en Canon-kamera

Åh, det är alltid lika underbart när man inser att man tappat bort ett bankkort. JÄVLA SKIT! Jag lämnade det förbaskade kortet på en bricka på McDonald's förut och nu är det antagligen slängt. Inte hade de fått in något iaf. Har nu spärrat mitt kära Visa kort och hoppas att ett nytt kommer på posten. Det lär det ju inte göra med min jävla vanliga tur, måste säkert gå igenom all beställningskit igen, men det är livet! Super bra just nu
En kamera vart iaf beställd! Även om det blev 49:- kr dyrare eftersom jag inte kunde betala direkt med korthelvetet. Men min mamma är så förstående så hon har lovat att stå för kostnaden, sweetit!

Så på Donken var vi alltså förut, jag, Clara och Erica. Fett som fasen, precis som vanligt. Alltid känner man sig lika tjock när man går därifrån. Mysigt så! Allt detta pga brandlarm i skolan när man som minst behöver det? Det var verkligen tajming på det larmet alltså! Vi hade idrottslektion till 14.15 o sedan sprang jag igenom duschen och bokstavligt hoppade i kläderna för att försöka hinna till bussen som skulle gå 14.30. Ni anar inte hur jävla frustrerad jag blir över att jag faktiskt, för en gång skull, lämnat min jacka m.m i skåpet, för att slippa dra med det till idrotten när larmet går när jag är ca 20 m från ingången till skolan? JA, förjävla härligt! Självfallet hann vi inte få gå in i byggnaden och hämta våra grejer innan bussarna hade lämnat skolan, awesome.
Okej, jag ska inte ljuga, en buss hade faktiskt inte åkt när vi kom ut, men vi bestämde oss ändå att bojkotta den bara för att få lite fettig mat i oss!

Har alltså suttit framför pappsens dator för att försöka få en kamera beställd hela eftermiddagen men har nu alltså äntligen fått en beställd, även om det inte gick riktigt på det viset jag ville. Men det får fan gå!

Nu ska jag banne mig slappa järnet framför tvn resten av kvällen och njuta av en pluggfri kväll och ladda för imorgon och en helg som lär bli lite smått episk.
Ciao!


Jag, pappa & Jolle - Mallorca 2009



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: