2010-10-02
 21:42:15

Score:it

Hej bloggfan!
Jag glömmer fasen att blogga, sen när händer det? Ingen duktig bloggare detta.. Men det är väl ingen som trott att jag är någon som är ämnad åt detta med bloggning heller i och för sig så!
Skit samma, det är fasen äntligen helg! Och jag är ensam hemma! M & P är i Portugal och roar sig fram tills nästa fredag, som jag säkert nämnt tidigare.
Jag vill inte ens prata om helgen. Eller jo, fast nej. Jag orkar inte, jag är så trött. Det är inte konstigt alls, herre vad jag levde loppan igår. Idag är det inte riktigt lika fett.
Nu slutar min kväll hemma i tv soffan, det enda jag hör är fyra killar skrika med jämna mellanrum över att de score:at där nere i Fifa:t.
Det hela är rätt score:it.
Nu ska Börje ut också,
PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: