2010-10-05
 09:32:26

Värdefull tid..

.. Oerhört värdefulla lektioner.. Eller?
Jo men det är super fint när vi sitter i en datorsal utan lärare och har absolut ingenting kvar att göra på arbetet vi ska jobba med? Ja men det är sweet så! Riktigt go start på dagen iaf. Resten lär iofs också flyta på i liknande fart, vi har ytterligare en företagsekonomilektion (det vi har nu) senare och som sista lektion har vi administration och den läraren befinner sig på samma kurs som företagsekonomi-Hasse. Lite smått awesome! Engelskan lär också bli halv jobbig o svenskan har väl ingen haft svårt med förut.
Lite smått gött med en slapp dag, jag är så jävla trött! Jag och Clara hade verkligen en heldag igår. Först skolan såklart, sen slapp vi sista lektionen men stannade ändå kvar för att vänta på Erica. När Erica väl gått klart för dagen åkte vi in till stan, käkade, kollade och försökte lösa Ericas mobilproblem. Det fick vi dock inte någon bot på men vi åkte hemåt igen vid 6 tiden. När vi ankom till Stenungsund igen åkte jag och Clara vidare upp till SIF gården och kollade på fotboll. Vad hände DÄR liksom? Ja Claras mamma var helt chockad i alla fall. Efter allt detta var vi inte hemma förrens vid halv 10 och då fick vi ändå skjuts från Stenungsund? När jag väl kom hem var det bara att slänga sig på moppen och åka ner till Almö Livs då vi inte hade någonting hemma, Jolle var vrål hungrig och våra päron är ju som sagt i Portugal denna veckan.

Oj vilken utläggning, men det var verkligen så! Så jävla dräggig jag kände mig när jag gick omkring och letade varor i affären vid kvart i tio tiden? Halv kul...
Men nu har vi iaf käk hemma även tills ikväll.

Nu fick jag helt plötsligt nog. Dra en sväng på skolgården? Fan va fint!
Haha, oh shit, galet.

GALET


´

mötte smulis tillsammans med inga som passar henne just nu utanför almö livs igår,
satan vad jag saknar den fisen!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: