2010-10-06
 12:12:35

Näs-blods-dag

Idag är en riktig näs-blods-dag... Jag har redan hunnit blöda näs-blod två gånger sedan jag lämnade sängen i morse. Hemskt är det! Jag har jättelätt för att börja blöda ur näsan och som värst är det nu när jag börjat bli förkyld och måste snyta mig en massa. Var tredje gång jag snyter mig turn:ar det out i näs-blod, ungefär. Lite lätt störande i skolan, inte vill jag behöva lägga mig på golvet med papper i näsan där...?

Aja, jag ska inte berätta mer ingående och inte heller klaga mer, jag är ju trots allt hemma redan från skolan!? Hur underbart är inte det? Helt sjukt. Helt sjukt värt var det också att gå upp i morse och åka till skolan för att ha en lektion? Visst, jag visste om att jag skulle få sluta efter naturkunskapen och hade kunnat stanna hemma, men vi fick strikta order av vår klassföreståndare att vi banne mig skulle gå på naturen, så det var lika bra att ta sig upp och ha en härlig fotosyntes-genomgång med Bosseboy.

Nu sitter jag och funderar på hur mycket bloggande det blev igår.. Om jag verkligen gjorde något inlägg? Äsch, jag kom iaf på igår kväll att jag ska ha aktiekunskaps-prov på fredag, jippiejej! Och fick lite smått panik över att jag inte hade böckerna med mig hem (eftersom jag totalt hade glömt bort det). Men idag gjorde jag allt för att jag inte skulle glömma och fick med mig böckerna hem från skolan. Jo, det jag skulle komma fram till via detta är att jag måste sätta mig och plugga! Jäklar va konstigt det blev.. Men iaf, jag måste sätta mig och plugga nu, alltså lämna ifrån mig datorn. Eller kanske inte riktigt ännu, måste faktiskt skicka iväg ett mail först, men sedan så! Lunch måste jag fixa också... Nuts!

Senare har jag iaf äntligen fått en "tid" med Matildan, Skype-date bestämd vid 17.30. Ska bli awesome o höra av mitt hjärta som nu för tiden är bosatt i Belgien för ett år.


OVER AND OUT


ganska lika ändå?
erica & matilda - becca 16 år



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: