2010-05-10
 22:40:25

Mmmh, awesome

Mh, dags att uppdatera igen! Helgen har varit awesome och en episk vecka väntar, gött!
Min awesome helg började i fredags med att jag städade röven av mig (tjänade dock pengar på det, så totalt värt). Efter det promenerade jag hunden och till sist kom Henkeboy! Vi åt, myste och fixade till oss så att vi till slut kunde ta oss ut till Carl för en helskön kväll! Vi kom hem inte jättesent, vilket var lite skönt eftersom vi skulle gå upp tidigt på lördagsmorgonen. Och visst gjorde vi det, vid halv 9 makade vi oss upp tror jag. Jag packade det sista, duschade och fixade till mig. Under den tiden hade jag även slängt ut Henke också, haha, hans mamma kom vid 9 tror jag. :) Mamma och jag stressade sönder oss för att hinna med tåget, men det gjorde vi som tur var! Efter en tre timmars tågfärd var vi till slut framme i Linköping, där morfar & Kerstin hämtade upp oss. Det bar av till Ekbacken för mat och senare kom även Linn och till sist även Dennis. Kvällen spenderades med de här urballade paret med bio och sedan hemfärd till Boda. Jag och Linn satt och snackade till sent, men sen kom även vi i säng. Söndagen började också tidigt, uppgång vid 8. Snabb frukost och sedan bilfärd upp till Västervik tillsammans med Eva & Peter. Väl framme i Västervik åkte vi till kyrkan och kollade när Fridelin äntligen fick konfirmerat sig. Efter det vart det käk och allmänt kusinbus @ Fridelins hus.
Även detta slutade med bilfärd tillbaka till Linköping och sedan tåg hem till Götet igen. Bussen till Stenungsund gick inte förrens en timme efter det att vårt tåg rullat in på stationen så vi var inte hemma förrens vid 11. Då var jag inte nådigt trött, utan stupade i säng direkt. Skönt att mamma kunde skjutsa mig till skolan idag så att jag fick lite extra sovmorgon. Men inte ens den sovmorgonen fick vara ifred utan självklart blev jag väckt vid halv 7 för att fira JolleBolle. 15-åringen kunde inte ens öppna presenterna tillräckligt fort så jag hjälpte honom lite på traven så att jag skulle få gå och lägga mig igen. Vilket jag till slut fick!
Resten av dagen har flutit på med skola och efter de fika med John & Märta. Även Becci droppade in efter en stund! Mysigt as hell.
Precis nu har vi just käkat världens middag och tårta, som firande av Jolle. Hoppas att han är nöjd med sin dag, riktigt nice presenter fick han i alla fall, den bortskämda skitungen :) haha, nejdå!
Nu börjar klockan ticka iväg och jag borde sova, men jag har fastnat vid en låt som jag F-A-N inte kommer på hur den går. Den var på en Spotify reklam precis och nu kan jag inte hitta tillbaka till den. Nuts!
Aja, nu somnar jag.
Natti natti!


En gammal bild på mig & Becca,
bara för att vi är FÖR snygga.
JAG HADE FAN BALLAT MÖRKT HÅR.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: