2010-05-18
 17:51:15

Sol sol sooooool

Mmmh, har suttit ute och solat (sovit) i nästan två timmar tidigare idag, redigt gött! Jag smet så fort som möjligt från datorkunskapen vilket gjorde att jag hann med halv två-bussen hem, mumma. När jag kom hem var det bara att klä av sig (jag var inte dåligt svettig efter att ha gått mellan skolan och vårdcentralen på 10 min) och smörja in kokosoljan! Somnade så fort jag satte mig i solstolen. Helt sinnes vad trött jag är hela tiden nu, igår somnade jag också sisådär vid halv sju tiden och vaknade igen vid nio. Min mamma trodde att det var något fel på mig, undra på vad hon kommer säga ikväll då när jag har sovit en stund idag också?

Jaja, nu måste jag sätta igång att plugga. I och för sig har jag glömt pappret med samhälls-läxan på i skolan, men det finns tydligen annat att göra. Franska läxa tills torsdag, svenska inlämning tills fredag och så kanske jag ska börja på ekologin? Vi ska ha prov nästa måndag. Matten borde jag nog ta fram lite också, för att repetera lite inför sista nationella på fredag.

Oj, först nu när jag skrev ner det insåg jag hur mycket det var. Bäst att jag sätter igång.. Imorgon blir det Henke i alla fall :)
Pussis!

Joel & jag, Mallis 2009
Nuts, va jag längtar till Grekland.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: