2010-05-04
 17:34:06

Snart sommar!

Äntligen är det i alla fall SNART sommar. At least känns det så, jag o Arijan snackade om Grekland på vägen hem ifrån bussen och det är inte långt kvar? Alltså inte långt kvar till sommaren! Haaaappygirl! Vädret börjar ju ordna upp sig också, igår var det riktigt nice. Förresten fick jag världens sommarkänslor nu när jag läste ett inlägg i en annan blogg om att Polly ger ut en sommar-adition av Polly med massa olika fruktsmaker. Låter kanske som något som är dömt att faila med, men ändå! Det lät riktigt gott och jag blev hur sugen som helst. Kan dock bero på att jag är oerhört hungrig och hade kunnat äta upp en hel häst just nu? Kanske inte just en häst, men ni fattar vad jag menar.
En annan kul (jättekul!) grej som hände mig idag var att jag lyckades gå av bussen utan varken busskort, iPod eller mobil? Riktigt skillat enligt min mening! Pappa fick rätt på busskortet och iPoden i alla fall och som tur var hade jag lämnat telefonen hemma. Men det var ganska länge jag gick runt med ett jävla magont bara för denna lyckade morgon, mys.
Nationella hade nog kunnat gå bättre också. Det kanske inte gick helt åt pipan, men när vi stod i matkön efteråt fick jag klart för mig att jag till och med hade läst fel på en fråga. Så jag hade säkert mer fel än vad jag trodde från början.. Nuts. Nationella i matte nästa vecka också, mums? Som tur är har jag mitt lyckopiller! :)
Men imorgon blir det nya tag! Jag ska in till stan med Beccabus för sjutton! Herregud vad längesen det var jag träffade den underbara? Det är så man skäms, men det ska bli sjukt kul i alla fall!
Helgen ser också ut att reda ut sig, bland annat åker jag och mamma upp till Linköping/Västervik på lördag förmiddag :)
Nu ska jag fylla mig tooooomma mage, sen gå en sväng med hunden och till sist sätta mig och plugga. Det kommer säkert 1 miljon saker där imellan men jag ska försöka..
Pussis!

Sooooommaar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: