2010-05-03
 21:59:40

Fucking monday.

Idag har verkligen varit en typisk måndag. Jag har varit super trött, skolan har varit ett pain-in-the-ass-objekt och slutet är hemskt: pluggande.
Där imellan har det dock varit heeelt okej, eftermiddagen spenderades nämligen tillsammans med Claragirl! Vi gjorde allt mellan himmel och jord, förutom just det vi hade behövt göra? Haha, att Superman-dräkten skulle passa så bra hade ingen utav oss kunnat ana!
Just nu är allt rätt down för min del. Inget går åt rätt håll och inte ett dugg pluggande blir gjort. Mamma lär när som helst komma instormandes genom dörren och ge mig en fet utskällning för att jag inte pluggar, utan sitter vid datorn istället.. Men det är sånt man får ta! Ett blogginlägg blev ju skrivet i alla fall?
Jag känner nu hur illamåendet börjar forma sig i magen? Riktigt illa.. Och böckerna ligger bara och väntar på mig. Stirrar på mig.
Snart sätter jag igång. Snart stänger jag av datorn. Nu, nu, NU.
Bye


Mumsig och übersöt bild på Jompa & jag från naturkunskapen i solen förut!


Clara

lite efter här (a) men riktigt mys dag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: