2010-05-19
 22:33:11

Brännan kommer!

Ännu en solig dag, niiiiice.
Låg ute och tryckte i en timme förut, det börjar synas lite lätt! Kanske lite väl mycket på övre sidan av underarmarna och på bröstet där det är lite granna rött, men det ordnar sig.
Dagen har annars spenderats hos Henkeboy, awesome!
En super dag som denna avslutas självklart med Grey's, trots att jag borde plugga som en gris. Men det får jag ta igen imorgon, hade nämligen tänkt vara hemma och vila upp mig. Har inte dåligt ont i halsen och näsan är inte lite täppt. Så simskolan blir nog inte heller av imorgon, det lär ju inte vara super poppis bland föräldrarna om jag kommer där jätteförkyld och smittar barnen.
Men först av allt ska jag sova och det blir av nu!
Puss & gonatt!



Wäääääää



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: