2010-05-17
 18:24:17

Awesome ledighet!

Äntligen måndag igen! Eller inte. Idag var riktigt segt, fick gå upp tidigt trots att jag egentligen har sovmorgon? Ja men självklart la engelska läraren mitt muntliga prov direkt på morgonen? Mysigt så. Men det gick bra i alla fall.

Jag vet att det är röv-dålig uppdatering nu igen, det har både Becca & tvillingarna gjort väääldigt klart för mig! Men jag ska försöka att skriva oftare, bara det att det är så mycket annat som ska hinnas med istället för datorn! Men jag ska försöka.

Det har ju varit lagom härligt med långhelg nu med och en HEL del har hunnits med. Jag tror inte jag har varit hemma mer en timme på 4 dagar? Äsch, hemma kan man vara på vardagarna. Jag ska försöka att sammanfatta allt och inte skriva en hel roman om vad jag har gjort i alla fall.

För det mesta har jag varit med Henke, i onsdags sov jag hos honom och på torsdagen gick vi upp tidigt och åkte ner till Halmstad tillsammans med hans föräldrar för att hälsa på hans syster. När jag sedan kom hem därifrån var det bara att packa om väskan och sticka till Petra, där jag sov torsdag till fredag. På fredagsmorgonen vart det också upp tidigt för att sätta sig på en buss till Ullared. Det var ju en upplevelse, jag har aldrig varit där innan, men både jag o Petra hade med oss en hel del både nödvändiga och onödiga grejer med oss hem. Fredagskvällen spenderades hos Malin som fyllde år, grattis ännu en gång vännen! Det blev tidig hemgång eftersom Henke skulle sova hos mig. Vilket har också gjorde. :) På lördagen tog vi oss lite sovmorgon och när vi väl gick upp åkte vi med hans föräldrar ut till Nösnäsvallen för att kolla på fotboll, SIF-Myckleby. SIF förlorade dock, men det var mysigt. Och kallt! Men vad gör man inte? :) När jag kom hem igen slängde jag mig i duschen och åkte sedan bort till Josefine där lördagskvällen spenderades med ett antal sköna brudar med bl a poolbad och bastu. Även den kvällen åkte jag hem hyfsat tidigt p.g.a. att jag skulle upp tidigt på söndagen och åka till kyrkan där Jolle konfirmerades. Efteråt bjöds det på middag här hemma tillsammans med släkten.
När alla hade gått trodde jag att jag var alldeles för trött för att ens röra mig, men så frågade mamma om jag o Henke inte ville följa med på GAIS-Elfsborg. Henke var helt på så lite senare kom han och så åkte vi in till Gamla Ullevi tillsammans med mamma och Joel.
Hela helgen var allmänt über bra. Just de, morfar och Kerstin har varit här hemma mellan torsdag till söndag också. Jättemysigt att träffa dem, men jag var i och för sig inte hemma så mycket, vilket jag har världens sämsta samvete för..

Nuts, nu såg jag att inlägget blev sådär långt som jag lovade att det inte skulle bli, men det var varit många lediga dagar så ni får stå ut.

Nu ska jag gå o lägga mig en stund, eller fasen, hjälpa pappa med tvätten först tror jag..

Pussss!


Moi et Josefine den snygge :)


Becca

Wohooo, Bra Erica ! :D



PUBLICERAT: 2010-05-18, 16:37:35 | URL: http://rebeccaaajonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: