2010-03-31
 22:14:10

Dålig uppdatering!

Ajfan, nu var det längesen igen! Förlåt Bondis, jag ska försöka att inte göra dig besviken i fortsättningen! :)
Jag vet inte riktigt varför det har blivit som det har blivit. Sist jag skrev var nog, hm.. Söndag till och med! Shit, det var dåligt gjort! Grejen är nog den att jag varken har hunnit eller orkat.. I måndags hade vi studiedag (ungefär hur underbart som helst, men bara en vecka kvar till lov också!). Blev inte så mycket sovit eftersom jag hade klipptid kl 12. Håret vart klippt och färgat och jag tog bussen hem nöjd. Resten av dagen slappade jag mig igenom och jag har ingen aning varför ett blogginlägg inte blev skrivet! På tisdagen var det dags för skola igen, men som tur var bara temadag, så vi satt i aulan och lyssnade på olika föreläsare hela dagen, härligt! Efter skolan åkte jag och Petra in till stan och kikade runt lite. Kom hem med ett par solbrillor som det säkert kommer bild på i ett annat inlägg! Skulle väl ha pluggat franska när jag kom hem därifrån men det blev att jag och pappa åkte och tog den andra Gardasil-sprutan (vaccin mot livmoderhalscancer). Efter det handlade vi och åt sedan super god pappa-korvstroganoff! Toppen på moset var att vi sedan gräddade en hel hög med våfflor och smällde i oss! Härlig dag och hur härligt som helst att komma i sängen.
Dagen idag har flutit på bra. Slutade skolan tidigt, åkte hem en sväng och sedan in till stan med Petra idag igen! Anledningen var att vi hade sett ett erbjudande om jeans på Åhlens igår och hade då inte tid att prova, så vi åkte in för att göra det idag istället. Självklart var det något lurt, varken jag eller Petra fick på oss några av jeansen eftersom storlekarna inte var de största... Lite surt! Men vi traskade glatt bort till bussen igen och åkte hem. Lite McDonald's mat hade vi ju fått i oss i alla fall.
Så fort jag kom hem gjorde jag misstaget att sätta på datorn, självklart. Jag fastnade där trots att jag hade lovat mig själv att plugga stenhårt till provet som jag ska ha imorgon, i franska. Istället såg jag Claras statusuppdatering på Facebook och åkte för att käka pizza med henne, Robin, Linus, Tobbe, Alex och Mikael. Redigt nice!
Okej, statusen är nu alltså att klockan är 22.06 kvällen innan ett franska prov och jag har inte läst en rad? Slutsatsen är: IG. Helvete vad detta kommer gå bra. Men det verkar som att Tobias har gjort provet innan så vi får väl hoppas att han kan give me a hand genom sms!
Nu får jag i alla fall sätta igång, laddar nog i och för sig upp en bild på gårdagens outfit först.
CIAO!





Blus: Vero Moda
Jeans: Levis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: