2010-03-27
 18:18:10

Damn!

Hej bloggen! Haha, fy vad det låter.. Men jag var tvungen. Var precis in och kikade på Mowgli (Bonda)'s blogg och den skrutten skriver ju så. Väldigt gulligt när det kommer från henne, väldigt löjligt när det kommer från mig!
Kvällen hos min Mäfild var awesome, som vanligt. Film, B & J's, massage, you name it. Åkte dock tidigt i morse och mötte upp pappa på Sundahallen vid 12. Vi simmade en timme och jag var faktiskt redigt duktig. Jäklar va jag simmade, 2000 m är inte dåligt! Nu är jag trött i hela kroppen för det.. Haha! Har dock lite dåligt samvete just nu. Jag sitter och äter ur en Gott & Blandat påse jag hittade, trots att jag har lovat mig att sluta med just detta. Damn!
Ikväll ska jag nog vara så trevlig att jag stannar hemma och äter med familjen och gästerna innan jag tar mig in till Stenungsund och Emma. Gulligt va? Jo jag vet. Fasen, nu tog jag ännu en bit ur godispåsen, fan.
Ne, nu ska jag börja göra mig i ordning inför kvällen, jag har till och med bestämt mig för vad jag ska ha på mig! Eller ah, nästan i alla fall...
Eller ska jag sätta mig framför ett avsnitt av Andra Avenyn? Vi får se. Jag tror jag tar det sistnämnda faktiskt..
Åh DAMN jag saknar min bästa vän som ett jävla as. John åkte till Thailand i onsdags och redan från i torsdags har jag saknat honom rövmycket? Suger jäkligt mycket, helt seriöst. Menmen, bara typ 11 dagar tills han kommer hem igen nu, jes! Ska se om jag har någon bild på oss två nu bara för det.
CIAO!



Me miss u

me dont like the picture

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: