2010-03-25
 23:53:44

Stressigt trots ledigt?

Kom precis hem ifrån Kungälv och Mimers Hus efter att ha kollat på en föreställning. Både Becca och Elin var med och det är sjukt vad duktiga ni är! Självklart var resten av gänget också det, något otroligt. När jag pratade med Becca efteråt insåg jag att det inte är vettigt vad jag saknar henne! Att se den underbara tjejen varje dag saknas något otroligt. Vi får banne mig se till att vi ses under lovet nu, annars vet jag inte riktigt vad jag gör..
Dagen har i övrigt varit oerhört stressig, trots att jag var ledig.. Praktiken gick bra och sen bar det av in till Kungälv med Märta, som sagt. Bra dag, bara det att jag inte var hemma förrens 23? Aja, tur att vi bara har vikarie och ska kolla på film de första två lektionerna imorgon, och dessutom kort dag, totally awesome! Vad som är planerat inför kvällen sen är nog att jag ska vara med Viccan och kanske också Sandra, men jag hade bra gärna velat åka in till Mäfild och bara ta en myskväll. Jag tror jag gör det, vi får se, saknar min moff alldeles för mycket!
Ne nu måste jag släpa mig till sängen.
Ciao!

Här är förresten bilder på gårdagens "dagens outfit"!
Tröja: em emma och malena
Jeans: Replay



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: