2010-03-20
 16:17:46

Lyckad fredag!

Herregud vilken kväll gårdagen turn out to be. Helt sinnes vad lite alkohol kan göra med en klass! Eller ah, kanske inte så lite? Hahaha. Bilder kan man se på Bonda och Lilli's bloggar, men jag lägger nog också ut några.
En oförglömlig kväll var vad det var och filmen jag spelade in runt 12 tiden är inte dåligt episk. Den kommer väl upp på facebook snart igen. Jag och Mowgli (Bondis) ska bara redigera den lite. Helt sjuka uttalanden innehåller den i alla fall och vissa kanske gick in på LITE för privata områden... Äsch, ni måste helt enkelt se den själva!
Ne nu måste jag hoppa in i duschen och sen göra iordning mig inför ikväll. Först släktkalas för lille Didrik och sedan till Jimmy för att fira honom, lär ju bli awesome.
CIAO!

Bilder från klassfesten:

En del av gänget!


Sötnosar!



Sarorna!



Lilli Pilli!



Snygga b-rudar?



Balou & Mowgli ofc


bonda

Snygga pics, speciellt den sistaa :D

hahah omg jag har verkligen lärt mig en läxa! :(



PUBLICERAT: 2010-03-20, 18:17:27 | URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Lilli

Måste säga att det var grymt kul, innan det gick för långt så att säga. Taccck allihopa! <3 :)



PUBLICERAT: 2010-03-20, 21:47:16 | URL: http://beerbatovci.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: