2010-03-28
 14:13:10

Slapp-söndag

Äntligen söndag och lite slappt! Visst, jag brukar precis som alla andra hata söndagar, men idag är det riktigt skönt. Gårkvällen vart ganska skön! Slutade inte som vi hade tänkt oss, men det gick att ta sig igenom det också.
Hade tänkt att jag skulle plugga nu men så kom jag på att vi faktiskt är lediga imorgon, så då har jag ju hela den dagen på mig. Inget planerat förutom klipptid kl. 12, riktigt nice och behövligt! Håret är redigt slitet nu och lite slingor ska sitta fint!
Ne, nu ska jag sätta mig i sängen och kolla på några Andra Avenyn avsnitt och måla naglarna. Senare ska jag gå till Sandra för tjejkväll, awesome.
Under detta kommer nog en bild på gårdagens outfit!
Ciao!





Tröja: Hollister
Tunika: Gina Tricot
Leggings: Vila


Clara bergqvist

Du har rynkor i pannan !


erica

så det blir när man är en gammal man!



PUBLICERAT: 2010-03-28, 23:29:39 | URL: http://ericablomen.blogg.se/
vic

älskling <3



PUBLICERAT: 2010-03-30, 14:19:21 | URL: http://alltidviccan.blogg.se/
bonda

hmm.. erica detta serinte bra ut sötnos<3. jag har gått in i din blogg tusen ggr nu, ingen ny uppdatering..



PUBLICERAT: 2010-03-30, 17:42:12 | URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Anonym

Du ser ut att ha en underbar garderob. Hade varit trevligt om du kunde ta kort så man ser hur den ser ut lite med :)


Clara bergqvist

De ser värkligen inte bra ut ;)

men du gör ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: