2010-03-26
 22:27:41

@ Mäfild's house

Fän va nice, sitter i Matildas awesome säng och chillar dillen som bara den. Let's Dance utröstningen snart, hoppas fasen Mathias vinner. Det är han värd den snygga jäveln! Den ska vi inte prata om hur bra David (programledaren) är på att imitera. Helt sjukt! Tjejerna här borta låg ner på golvet och garvade smått ihjäl sig i alla fall, vill jag lova!
Jes, kvällen lär fortsätta framför tv:n och senare massage - NICE.
Imorgon får vi se om jag orkar åka hem såpass tidigt att jag åker med Petra till simhallen en sväng eller inte, hade ju varit gött. Idag har jag varit duktig och var ute och sprang förut i alla fall! Redigt stolt säger jag bara.
Imorgon kväll får vi la se vad som lockar, jag lär inte stanna hemma i vilket fall som helst, då mamma och pappa ska ha gäster, vilket inte känns så tilltalande.
Ne nu ska vi se vem som vinner jäfla Let's Dance.

CCCCCCIAO!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: