2010-03-17
 15:05:01

Jobbigt

Jes, man kan ju inte svika såhär andra dagen så det får väl bli ett eller annat inlägg här idag! Får änna kolla in de andras bloggar sedan med. Halva klassen har ju nu? Både Rebecca, Bonda, Lilli och Sara, haha.
Hur dagen ser ut har jag ingen aning om, skönt att vara hemma såhär tidigt i alla fall. Senare blir det en sväng med hunden och innan dess hade jag tänkt att jag skulle ha skrivit färdigt franska-uppsatsen men det lär ju inte hända. Jag kommer säkert bli sittande med den framför Grey's ikväll, vilket suger! Att jag aldrig ska få någonting gjort. Och nu kom jag på att vi har glosor också, damn! Jaja, jag ska väl klara mig!
Sen måste jag sätta mig en stund på cykeln med, det är inte lite godis och skit jag har satt i mig det sista, lär ju rulla fram inom snar framtid om jag inte lägger av. Men det ska jag ju göra nu så förhoppningsvis behöver jag inte oroa mig! Att få köpt det där gymkortet hoppas jag blir av imorgon, eller kanske fredag. På Sundahallen? Vad tänker jag med egentligen? Jag kommer säkert skämmas ihjäl, men det är träning det gäller, det får gå! Det är ju nära och bra och Märta & Linn är ju också där? Min kusin har lovat att hjälpa mig så det går nog.. Haha!
Imorgon ska jag börja min praktik på Sundahallen med, i simskolan.. Hur i helvete ska jag orka det? Snap, jag ångrar redan att jag gick den där simlärarutbildningen på sportlovet och vill verkligen inte göra den där praktiken. 40 TIMMAR LIKSOM?! Det är hur mycket som helst. Typ 40 simlektioner? Jag kommer dö.
CIAO!


Lilli

Braa erica att du inte sviker oss. =) och jätte fin blogg :D



PUBLICERAT: 2010-03-17, 15:08:23 | URL: http://beerbatovci.blogg.se/
saraanden

Vi är ju nösnäs bloggklass nu så du får inte svika oss! ;) mohaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: