2010-03-24
 20:33:42

Frölunda - bättre, Kent - bäst

Oj, det är inte dåligt va länge sedan det var jag uppdaterade här. Det är oförlåtligt men har sina förklaringar! Jag har verkligen inte suttit vid datorn EN minut. Var slutade jag? Bilder från fredagen tror jag att det sista inlägget var. Okej, fortsättningen därifrån är nog lördagen, vilken som anat blev awesome. Stressade som ett litet djur för att vara färdig i tid inför släktmiddagen, men ändå var vi en halvtimme sena? Familjen Christian Blomén i ett nötskal! Det är så det är. Allt gick som planerat, vid halv 9 drog jag därifrån tillsammans med Eddie och Didrik, för att ta oss till Jimmys fest. Lite knixigt men till slut kom vi dit. Hel skön kväll! Slutade hemma hos Didde och somnade vid sisådär halv 6 kanske? Mumsigt. Dagen efter åkte vi in till Stenungsund och jag åkte med mina päron hem. Satte mig och pluggade, käkade lite och sen snabb duschning för att hinna in till stan innan 8. Vad som väntade där var helt underbart och obeskrivligt. Allt jag kan säga är att Kent är och alltid kommer förbli mina kungar och att jag ska gifta mig med Jocke Berg. Ja, vi var alltså på Kents sista av fyra slutsålda konserter i Lisebergshallen. Det var antagligen det bästa jag sett och jag lär ångra mig riktigt länge att jag inte hade ståplats! Det måste det bli nästa gång, och i sällskap av kompisar. Nu var det jag, Märta, min mamma och Märtas mamma så det kanske var lite bra att vi hade sittplats, men upplevelsen hade varit ännu mer fulländad om vi hade stått mitt i folkhavet och svettats.
Så, det var helgen. En lyckad sådan! Vidare till måndagen där jag genomled skolan med tungt huvud. En lyckad helg innebär tyvärr också oerhört lite sömn... Men visst gick det också! Efter skolan åkte jag och John till Donken, där vi även mötte pappa. Käkade lite, sen kom Pia och hämtade John och jag och pappa åkte vidare till stationen. Mötte upp Joel och åkte in till stan för att möta mamma. Vidare till Scandinavium och Frölunda - LHC. Riktigt värt och riktigt grym match! Det var verkligen längesedan vi kollade hockey nu. Efter förlängning kirrade VF till slut segern. Redigt gött o de var grymma! Bättre än på länge!
Att jag inte uppdaterade här igår finns det nog ingen bra anledning för. Kanske att min mamma turned 47 och "äldre kvinna"? Äldre kvinna i någons ögon kanske, men absolut samma gamla 30 åring i våra! Det blev härlig familjemiddag med thaimat och tårta, awesome.
Nej nu håller min hals på att balla totalt, det är sinnes vad jag har ont i den! Nu lägger jag mig i sängen och kollar på film, senare Grey's!
Oj va långt detta inlägget blev, men det får ni leva med!
En annan grej som jag måste lägga till:
Att ha en psb lärare på idrotten är mer än okej! Visst är det lite jobbigt att springa runt och dregla men det är värt det! Så Tommy, stanna hemma resten av terminen, tack!?
CIAO!


Fotograf: Linnéa Moberg
Redigering: Robin Palmgren



vic

snyggaste erica <3



PUBLICERAT: 2010-03-25, 21:53:46 | URL: http://alltidviccan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: