2010-03-19
 16:57:37

Finally helg!

Till slut har denna veckan faktiskt också gått till ända. Skol-veckan i alla fall, så bara helg kvar, skapligt okej! Helgen blir förhoppningsvis och troligen awesome.
Just nu sitter jag och har precis gjort en spellista på Spotify med dem låtarna som Kent ska spela på konserten på söndag. Så att den kommer att spelas konstant fram tills dess kan jag ju lova!
Helgen ser som sagt lovande ut, ikväll blir det klassfest hos Classe och imorgon blir det först släktkalas i Ödsmål och sen vidare därifrån.
Enda frågan är nu (som vanligt) vad jag ska ha på mig? Jag skrev i och för sig i ett tidigare inlägg att jag visste vad jag ska ha på mig, men nu har jag ändrat mig såklart. Grejen är den att jag köpte ett tunika-linne idag på torget. Det tänkte jag använda ihop med min jeansjacka och leggings en utav kvällarna, men nu kan jag inte bestämma mig för vilken.. Snap! Den andra kvällen blir det troligen också leggings och jeansjacka, men ett annat linne i alla fall. Det blir nog bra vilket jag än väljer..
Ne nu måste jag gå upp och äta, eftersom min mamma vill att jag går ut med Smulis.
Kommer nog en bild på dagens outfit också ska ni se!
CIAO!


Halsduk: Zara
T-shirt: Levis
Jeans: The Famous Two Bat Brand + Cheap Monday


bonda

Ta den nya tunikan, nyfiken på hur den ser ur :D



PUBLICERAT: 2010-03-19, 17:59:39 | URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
viccan

snygggis <3



PUBLICERAT: 2010-03-24, 19:47:20 | URL: http://alltidviccan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: