2010-04-01
 09:41:14

Useless fotolektion

Rubriken säger allt, det är verkligen värdelöst. Eller kanske inte om man räknar Facebook eller bloggning som bra skolarbete? Haha, just det, kanske inte jättebra. Sitter i en datorsal på B-plan med ett par sköna killar. Alla sitter runt Oskar's iPod och lyssnar på grymt dålig musik. Felix sitter och sjunger med i Manboy bäst han kan. Gay? Inget tvivel längre!
Gött med torsdag nu i alla fall. Den här lektionen är slut om 10 min och sedan har vi bara samhäll innan det blir LOV för min del. Skulle haft franska prov som sista lektion, men jag har verkligen inte pluggat ett skit så struntar i den och går på vår kära Lennart's begravning istället. Sorgligt att han har gått bort. Har jobbat hela sitt liv och fick bara ha ett år som pensionär. Bra eller dåligt? Jag tror nog det kan både vara bra och dåligt. Det dåliga är väl att han definitivt inte fick leva hela hans liv, han hade ju kunnat leva länge till! Men det bra i det hela hade jag nog sett genom att tänka på att om man dör efter bara ett års pension hinner man inte gå runt som pensionär och hinna tänka på döden så mycket att man nästan vill dö direkt... Det är vad jag tänker! Men jag tror att många hade valt att få leva sitt liv fullt ut och inte dö efter ett år som pensionär.
Ne, nu får jag släppa datorn och gå ner och se om Clara har kommit till skolan.
Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: