2010-04-03
 14:19:35

Take off to Åre!

NU KOM INLÄGGET TILLBAKA! Shit vilken tur, annars hade jag nog slängt datorn i golvet. Förstår ni inte -läs inlägget innan! Här kommer det i alla fall:
Idag är en sådan där dag man bara kan hoppa över egentligen. Värdelös dag helt enkelt som bara innehåller packning, mat och tågfärd. ONÖDIGT, vi hade bara kunnat hoppa tills imorgon istället, när vi redan är i Åre. Men sådana här dagar ska man tydligen också ha.
Jaja, jag är nästan färdig med packningen nu i alla fall och har ätit frukost. Ätit frukost UTE faktiskt, för första gången i år! Riktigt härligt och vädret är heeeeeelt okej. Inte så att jag hade på mig massa kläder för att inte frysa heller, jag satt i en t-shirt och trosor. Awesome. Åh det är helt sjukt vad jag vill ha sommar, NU.
Gårkvällen var la skön, jag, Clara, Linnéa och Robin åkte till Kicki vid halv 9 tiden kanske. Sedan kom Adde, Rickard & Kalle och vid 11 kanske kom även Bonda, Lilli och Emira, as nice. Vi drog väl hem vid 1 och Robins syster var gullig nog att köra hem mig, löjligt härligt att sova hemma! Dock fick jag höra nu på morgonen att Claras mamma (kära Anette) hade gjort ett påskägg till mig för att hon trodde att jag skulle sova hos dem. Snap! Jag skulle stannat i alla fall, haha! Det är ju så, är man BFF så är man!
Så Åre idag alltså. Vi åker hemifrån vid 5 och tåget går vid 7 tiden tror jag? Redigt gött att åka tåg och kunna sova hela vägen typ, dessutom har mamma lovat att vi ska köpa Subway-mackor som vi kan käka på tåget med, über bra. Det är ju ungefär det godaste som finns?
Vi börjar nog allmänt bli ganska färdiga nu. Pappa har åkt med Smulis till hans syster och mamma och Jolle är på torget för att köpa ett underställ till honom tror jag. Men för att jag någon gång ska bli färdig med mitt packande lär jag behöva fortsätta nu, så ha det så härligt här hemma! Jag hoppas på wonderful väder i Åre så att man kan sitta i backen och njuta lite i alla fall. Back in town på fredag morgon, bye!
& Glad Påsk wtf!
The syskon à la Blomén.
Mallorca sommaren 2009, äckligt va bruna vi var
och äckligt vad jag längtar till sommaren och Greece!


Clara

HAhahha :) min mamma är en skön prick hon! undra vad du får till Jul :O :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: