2010-04-21
 18:29:47

Redig tjej!

Nämen? Ännu ett nytt inlägg? Jorå, jag ligger allt i! ;)
Sitter på stolen och bara känner mig allmänt duktig. Klockan är bara halv sju (snart) och jag har redan hunnit med att springa, städa, byta lakan i sängen, promenera hunden och lagt in franska orden på datorn så att jag kan plugga på dem senare. Awesome! Ska strax kila upp och duscha så är jag i princip färdig för kvällen? Lite käk kanske är bra också i och för sig, så det får jag väl fixa!
Riktigt skönt att kunna slappa lite denna veckan, inte alls mycket läxor. Vi hade ju engelska prov igår, men de hann jag knappt plugga till och klarade det galant ändå, tror jag. Känns riktigt skönt eftersom förra veckan verkligen var rövjobbig. Jag skulle ha franska prov på torsdagen och därför var jag tvungen att plugga varje dag till det, illa!
Men imorgon är det äntligen torsdag och då är det ju bara en dag kvar till fredag? Dock är torsdagar helt fullspäckade så lär ju inte ha så mycket tid att slappa imorgon. Det är det både praktiken på Sundahallen och agilitykursen med Smulis, vilket är riktigt kul båda två, men hundkursen dra alltid över länge och förra torsdagen var vi inte hemma förrens halv tio.. Och att laga mat då och sedan äta gör att man inte kommer i säng sådär jättetidigt direkt, men det är värt det!
Smulis är inte en jättebegåvning i agility men hon tycker det är så jäkla kul! Det är jätteroligt att se henne, hon blir helt vild. Haha... Dock har hon en liten svaghet, vilket är slalomen. Därför har pappa så snällt fixat ett slalom till mig och Smulan i trädgården, men när jag skulle testa förut så verkade hon väldigt okoncentrerad och bara skällde och sprang runt. Det är kanske lite svårt att greppa att det är dags för agility bara sådär på baksidan av huset, men vi får väl testa några fler gånger! Träna behöver hon göra i alla fall.
Nuts, nu fastnade jag här igen.. Det är dags att gå upp och duscha! Jolle kom hem nu i alla fall så lär inte behöva göra mat själv sen, great.
CIAO!


Moi et Smulis :)
(franska för: jag och Smulis)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: