2010-04-22
 22:31:08

Hey, Soul Sister!

DAMN vad jag bara äääälskar låten. Hey, Soul Sister med Train, det finns ingenting bättre just nu. Lyssnade på den i bilen på väg till hundkursen förut och till och med pappa tyckte den var helt okej? Inte illa. Snap, nu står jag upp och gör min fina Hey, Soul Sister - dans, det ända som saknas är att Mäfilden står bredvid och gör sin och en Josefine ståendes o skrattar i bakgrunden, haha! Ungefär så såg vår lördag ut btw!
Nu har jag äntligen tagit mig igenom ännu en torsdag i alla fall, med allt va det innebär. Agilityn gick bra och praktiken var väl givande (...). Hade tänkt ta en snabb dusch innan jag hoppar i säng bara och så måste jag skicka iväg ett mail också ja... Ringde till Kaffe Huset i Sundsby idag (som Malin tipsade mig om) för att se om de har tillsatt alla sommarjobbsplatserna och hon bad mig maila istället, så får väl skicka iväg mitt cv. Hoppas fan det finns plats för mig, så himla kul hade det varit! Något att ha på helgerna med. Hon som svarade var förresten en gammal lärare till mig och hon sa att hon kom ihåg mig (hur i helvete hon nu kan göra det eftersom jag hade henne i förskolan?). Hoppas detta är till mig fördel i alla fall!
Helgen lär bli bra i alla fall, imorgon Linnéa & Sandra och på lördag antingen Petra eller Josefine. Näice!
Nu somnar jag snart så det är väl bäst jag skyndar mig in i duschen innan dess!
Puuss!

En störtskön bild från avslutningsmiddagen på mig och Samuel,
bara för att jag saknar honom och alla andra sköna i min förra klass stört mycket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: