2010-04-20
 10:21:45

Försovning!

Bättre update skulle det bli ja! Därför sitter jag kanske här nu eller så är det för att jag inte kan hitta på något annat att ha för mig. Eller jo, massor! Men ingenting jag orkar göra. Grejen är den att jag (så smidig som jag är) har försovit mig idag igen. Japp, det är inte klokt, men vad ska man göra? Dessutom missade jag första bussen nu så får vänta en timme på nästa! Rätt härligt ändå, missar franskan och antagligen engelska provet. Provet hade jag nog kanske behövt göra, så det kanske jag hinner.
Idag ska vi visa upp dansen vi har gjort på idrotten, det kan ju bli spännande! Vi har liksom bara gjort färdigt en vers.. Vi får säkert till resten!
Senare kommer nog Josefine hit, eller om jag åker till henne, mys!
Nu måste jag packa ihop gymnastik-kläderna och käka lite frulle, skriver kanske sen (ni kan ju alltid hoppas..)! Haha..
CIAO!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: