2010-04-01
 23:38:03

En dag med allt

Mjaaaa, då var skärtorsdagen avslutad. Nästan i alla fall, ett avsnitt av Andra Avenyn och en B&J's glass (Fish Food) in my bed väntar! Redigt bra finish på en omtumlande dag måste jag säga.
Begravningen var hur fin som helst och man blev riktigt rörd när Lennarts dotter påpekade att han tyckte mycket om sina elever och att det hade betytt mycket för honom om han visste att vi, elever från hans sista klass, var där för att hedra honom. Då brast det för mig igen kan jag lova. Det var inte få tårar vi fällde där..
Praktiken på Sundahallen var väl som vanligt. De där ungarna är för sköna! När de håller på att simma som bäst kan de helt plötsligt sluta upp med alla rörelser och bara sätta igång att berätta om något som hänt dem tidigare på dagen. Allt ifrån att de har fått ett stick i fingret (tagit blodprov) till att deras farmor är med i simhallen idag.. Dessa goingar alltså! Dagen miss var dock att jag var alltför nära vattenytan när jag stod vid slutet av rutschkanan och skulle ta emot de små glinen. En och annan lyckades välla en hel våg vatten över mitt huvud när de nådde vattnet och till slut hamnade jag under vattnet totalt och fick en enorm massa vatten rakt upp i näsan. Det var inte dåligt alltså! Det kändes som om det stack ända upp i hjärnan? Ja, det lär det kanske inte ha gjort, men ändå! Och Tessa stod vid kanten och flinade, hehe.
Kvällen har spenderats med Sandra med snack, käk och film. The Box var inte riktigt som jag hade tänkt mig, himla förrvirrande måste jag säga, men helt okej.
Nu måste jag ge mig, så att jag hinner öppna B&J's burken innan jag somnar! Imorgon drar jag till torget en sväng i alla fall, måste ha en mössa & ett par skidbyxor till Åre osv.
NIGHT!



Såg min hund nu precis när jag skulle stänga ner
så det fick bli en bild på den söta fisen som nu fäller som ett as.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: