2010-04-09
 11:56:08

Back again!

Hemma ifrån Åre äntligen! Det var redigt gött att vara borta ett tag, men alltid lika skönt att komma tillbaka hem. Snart kommer min mest efterlängtade i hela världen, alltså bästa John och ja, mer behöver jag inte skriva. Tjusigt väder är det också, detta kan bara sluta bra! Det dåliga i det hela ligger i att vi har ca 12 grader inne i huset och mina tår håller på att ramla av? Men detta ska jag väl kunna ordna med ett par tofflor, som Clara så gulligt rådde mig till.
Ikväll vill jag ut, verkligen illa va jag bara vill bort från huset. Hur jag ska lösa detta har jag ingen aning om än, men vi får väl se!
Hittade världens snyggaste bild på oss, så här kommer den!
CIAO!



bonda

erica din uppdatering suger!!



PUBLICERAT: 2010-04-13, 11:32:26 | URL: http://bondaberbatovci.blogg.se/
Becca

Bra update!! Not!



PUBLICERAT: 2010-04-16, 23:30:18 | URL: http://rebeccaaajonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: