2009-09-11
 13:36:34

Helghelghelg

Äntligen fredag.
Äntligen snart helg.
Usch va skönt det ska bli att åka härifrån idag och bara åka hem och lägga mig framför tv:n eller något annat lökigt. För annat orkar jag nog inte. Dessutom har jag tappat bort mitt bankkort, så att åka in till stan med Josefine, Oskar & Johanna blir nog inte av för min del, tyvärr. Och tillsammans med mitt bankkort ligger också mitt skol-busskort. Inte okej. För det innebär att jag får vänta på att mamma åker hem senare, innan jag kan ta mig hem. Härligt..

Sitter för tillfället i bibiloteket och ska skriva färdigt min & Johans PowerPoint-presentation inför naturkunskapen som börjar 55 min (14.20). Den lektionen ska bli otroligt härlig...: först löv-prov (vilket jag inte har tränat ett dugg på) och sedan ska vi hålla vår redovisning av "Mediaövervakningen av energi- och miljörelaterade artiklar"..
Men efter det (15.45) ska jag i alla fall få slippa den här byggnaden för två dagar.
Att sluta 15.45 på fredagar är inte okej någonstans, och att avsluta dagen med en och en halv timmes naturkunskaps-lektion gör det inte ett dugg bättre.

Men men, det är bara att försöka hålla sig samman.
Hur helgen blir ser ut att vara klart i alla fall. Ikväll kanske Samuel och Anton tittar förbi en stund, annars får jag somna framför tv:n med bror, och imorgon blir det firande av Becca som fyllde igår! Grattis ännu en gång, min ängel!

Förresten, ett citat av Pedram som jag bara måste skriva med:
(Någon annan säger någonting som slutar med): ... och det kommer leda till att Golfströmmen värms upp/kyls ner.
(Pedram): Men då köper vi en ny Golfström?!


Håll utkik efter bilder från min och Linnéas photoshoot!
Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: