2009-05-03
 20:10:10

Valborg's ledighet

Oj, nu var det längesen här igen ja. Men jag får skylla på att det varit en hyfsat händelserik ledighet.
Valborg firades på Almön tillsammans med resten av Tjörns ungdomar? Nej, men många goa människor var det i alla fall. Rätt grymt ändå, jag träffade många sköna, som förgyllde kvällen! Dagen efter (fredag) vaknade jag upp här med Claes i en säng bredvid. Vi hade inget speciellt för oss, jag schtekte på i solen bäst jag kunde, medans Claes och Jolle spelade fotboll. Lite senare körde mamma hem Claes och jag cyklade en sväng bort till Märta. Lite skönt snack om gårdagen osv. Oskar kom också just innan jag skulle dra, för söta är ni! Aja, fredagen fortsatte, jag orkade inte ta mig ut till Marstrand tyvärr, så jag och Joel åkte in och hyrde filmer, köpte godis och laddade inför en filmkväll ensamma hemma för en gångs skull. Twilight var så bra som alla sagt och jag somnade tidigt. Efter tolv timmars sömn drog jag mig upp på lördagsmorgonen och efter en stund bar det av till stallet. Träffade alla sköna och red Musicen. Efter jag kommit hem och duschat kom Josefine och Johanna. Vi hade oss ett gott snack osv, Johanna åkte, Josefine och jag kollade Twilight, Johanna kom tillbaka med chips. Vi bestämde oss för att dra ut och fixade till oss lite, sen bar det av till Kållekärr och Kicki. Där var ett skönt tjejgäng och fler kom senare. Vi drog en kortkort sväng till Kuballe och Douglas. Där hann jag precis hälsa på Malin och Malin, men inte mer än så innan det vart ännu en kall moppefärd -tillbaka till Kållekärr. Lite chill hos Pontus och sen vart det raka vägen hem och sova för min del. En great dag helt enkelt. Josefine och Johanna tappade jag tyvärr redan efter Kicki's house, men det var mys att ha er här tjejer! :)
Söndag, idag, har jag inte fått mycket gjort. Som vanligt alltså. Jag och mamma åkte i och för sig en snabbis till Torp och jag fick tag på lite kuddar, en matta och ett drapperi till rummet i alla fall. Jag har försökt få iordning så mycket som möjligt här i rummen, men det är hard att koncentrera sig. Fanny har just varit här en stund också, för ett behövligt snack och glassätande -såklart.
Imorgon blir det förhoppningsvis John och tisdag blir det Josefine!
Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: