2009-05-14
 12:13:51

Fuck detta

Att vara sjuk har sina fördelar. Men folk verkar ha glömt alla dessa nackdelar? Man går runt och säger; Åh va skönt du har det som är sjuk och bara kan ligga hemma, slipper skolan och allt som har med det att göra!
-Fuck that! Det är så INTE roligt att bara vara här hemma. Visst, det är rätt skönt, men ändå? Jag känner mig helt useless och sitter och kollar på MTV hela dagarna? Lite Gilmore Girls vid fyra, men sen tillbaka till MTV. MTV är by the way the shit. Fan va grymt det är. My loooving it.

Igår moffade jag bara hela dagen. Jag kom på mig själv med att när jag hade Smulan i knät efter det att jag ätit, satt jag och kunde inte sluta borra in min lilla näsa i henne teddy-bear-päls på huvudet. Gud va den hunden är söt alltså. Jag kan inte sluta säga hur mycket jag älskar henne och försöka förklara för henne hur söt hon är, i alla lägen.
Att jag sen har en liten misse (Pippi) här som hoppar över datorn jag har i knät varannan minut är inte mindre gulligt. Nu kommer hon smygandes igen för att se om hon ska våga komma lite närmare den här gången. Hon gick på tangentbordet! Gud va söt hon är! Nu står hon på min högra sida och bara kollar på mig. I'm melting. Moffen.
Det var ett snabbt hopp mellan gårdagen och idag, men jag gjorde nog inte mer än så igår. Jag var hemma ifrån skolan (precis som idag) så vid 20 tiden igår gick jag ner till Almö Livs för att köpa något att tjocka mig på. Det blev inte bara lite, som jag hade tänkt mig, utan jag kom hem med en stor Coca Cola-flaska, ett paket HäagenDazs glass och MM's. Haha, men gott var det i alla fall. :)
Nu kom lille Börje med, åh, alla mina små moffar är sötare än sötast. Me so lucky.
Dessutom börjar min uppsats ta form? Känns bra, det ska vara inne imorgon...

Imorgon får det nog bli att gå till skolan. Morfar kommer sen med, det ska blir rikitgt kul att träffa honom, det var längesedan nu. Morfar är det bästa som finns.

På lördag hoppas vi på partaj och att jag ska få med tjejorna?
Sen fick jag veta att vi åker till Köpenhamn på onsdag kväll. Fasen va nice.
Pussen!


epicadventures

STEKA IMORGON! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!



PUBLICERAT: 2009-05-15, 23:53:36 | URL: http://epicadventures.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: