2009-05-12
 14:26:36

Fäny-mys!

Igår vart det en heldag med Fanny. Helt underbart, trots att vi var grymt trötta båda två. Vi var grymt lata och bara sötsugna. Haha. Vi åt choklad, gjorde kladdkaka (som i och för sig var GI) och till det hade vi någon slags vaniljvisp. Riktigt mumsigt, men jag var så mätt så att jag hade kunnat spy upp allting direkt. Men det gjorde jag ju såklart inte, och för att jag säkert skulle bli mätt hade pappa gjort tacos när jag kom hem... Så det vart att trycka i sig en sådan med. Shit mannen..
Aja, det gick ju det med. Nu kommer jag på att jag åt glass när jag kommit hem ifrån skolan igår med.. Jaja, är man sugen så är man? Lite glass hade inte suttit fel nu heller, känner jag... Minus grejen dessa dagarna är att jag har blivit sjuk. Riktigt förjävlig hals-värk har jag och det helsa har börjat komma med. Plus att huvudet har ballat sen jag kom hem idag, fan.
Nationella provet i Fysik idag var ju en upplevelse. Det gick som planerat, eller ah, förutspått; käpprätt åt helvete. Jag kunde nästan ingenting och på den sista där vi skulle planera inför labrationsdelen som vi ska göra på torsdag eller nästa vecka eller något, gick ingevidare asså. Men det ska ju inte vara betygs-grundande så.
Vi slapp må bra:n idag i alla fall, så jag har varit hemma i en timme typ, bloggar lite, kollar lite MTV och ska just gå och hämta lite glass tror jag, så att jag orkar börja på SO uppsatsen som ska vara inne på fredag. Wish me luck, kan jag bara säga. Fast jag tycker det är rätt intressant, det finns sjuka människor. (Jag skriver o Original Gangsters). Sen kommer kanske Josefine. Hoppas på det!
Have a nice day!
-Fast jag ändrade mig nu. Jag går och fixar lite pannkakor, fuck le icecream :)


Sandra Söderberg

det var ett tag sen vi ungicks så erica..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: