2009-03-31
 21:16:19

Not okey

Jag måste berätta vad jag, Becca och Märta såg i skolan igår.
Vi såg en tjej som hade något sjukt på sig. Jag trodde nästan inte mina ögon, så fult det var. Visst att det är många som har lite konstig stil eller så, och jag kan inte säga att jag klär mig bäst. Men det här. En tjej gick runt med leggings UNDER ett par sportshorts, asså som du har på idrotten. Typ basket shorts. Shit. Inte så smakfullt enligt mig. Egenligen ska man ju inte bry sig, men jag kan inte låta bli. Både jag, Märta & Becca satt helt tysta & förbluffade när den här tjejen gick förbi. Helt sinnes.

Men i alla fall, jag ska försöka glömma.. Haha!
Både idag och igår har jag tränat som ett litet as, så duktig som jag är! Igår vart det en timme på F&S, sedan lång promenad med hunden. Idag blev det promenad på Må Bra:n, promis med hunden och sedan red jag Music. Förrut träffade jag Laura med, i stallet. Det var sjukt länge sedan. Men vi får hoppas på fredag nu i alla fall! Snart är det ju lov med, grymt skönt! Vi drar till Idre på lördag för att vara där en vecka, men jag hoppas på att jag kan ta en buss hem lite tidigare, så jag får några dagar här hemma med, med friends! Skönt ska det bli i alla fall, och det är väldigt efterlängtat!


Anonym

VA hetter hon ?


Erica

ingen aning?


lee

HAHA jag såg också henne, ett par röda basket shorts elr ngt. emo^



PUBLICERAT: 2009-04-01, 21:22:16 | URL: http://gollungberg.blogg.se/
lee

HAHA jag såg också henne. röda basket shorts typ & emo ^



PUBLICERAT: 2009-04-01, 21:23:57 | URL: http://gollungberg.blogg.se/
Erica

ja, hej-kom-och-hjälp-mig varning liksom :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: