2009-03-29
 15:58:52

Jävla tattare

Jag måste bara berätta. Jag köpte en tröja på Monki i lördags. När vi kom till Stenungsund med bussen så fick vi vänta på pappa lite, han skulle komma och hämta oss. När jag skulle kolla om pappa hade kommit lämnade jag min plats på busshållplats-bänkens sköna sits (ironi), och jag brydde mig inte om att ta med påsen. Flickorna kom efter mig & jag glömde totalt bort påsen med tröjan som stod kvar i busskuren. Pappa kom, vi åkte hem och jag upptäckte inte att jag hade glömt tröjan, förrens jag kom in genom dörren här hemma. Då satte jag och pappa oss i bilen för att åka tillbaka till stationen. Vi åker tillbaka, jag hittar påsen, men någon dum jävel har tagit tröjan.
Jag menar, hur jävla dum i huvudet kan man vara? Det finns så grymt sjuka folk! Jag hade nog inte blivit lika förbannad om jag inte hittat påsen, jag menar, visst hade jag i bakhuvudet hela tiden att den skulle vara borta när jag kom tillbaka till stationen för att hämta den. Men ofta du tar bara tröjan, inte bara hela påsen?!
Hur kan man med?
Jag är riktig less på allting just nu. Fyfan va surt alltså.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: