2009-03-24
 20:46:04

Första inlägget..

.. i min (än så länge) otroligt opersonliga blogg! Jag hoppas på att snart kunna muta pappa till att hjälpa mig lite med designen. Jag har själv haft lite pejl på html-koder och sån shit, men det är som bort blåst, nu när man äntligen skulle få lite användning för det. Great! Precis som allt annat, alltså.
Om det här med blogg riktigt är min grej vet jag inte, men det visar sig väl snart. Det känns som att jag också till slut har fallit för frestelsen att kunna skriva vad man vill, och att folk ändå kan läsa det. Hur skönt som helst, men jag vet ännu inte om tiden kommer att finnas. Jag hoppas på det i alla fall!


Anonym

nice erica :)


lee

(det var jag som skrev hahaha)



PUBLICERAT: 2009-03-25, 20:04:36 | URL: http://gollungberg.blogg.se/
eerica

jaja, jag får väl se hur det går ;)

fram tills idag har det ju fungerat i alla fall (snart ett dygn) ;)


IDA

Jag måste verkligen ha hjälp med min blogg! JAg vet hur jag typ vill ha den men vet inte riktigt hur man gör än så läng:D haha!


Erica

men ida, jag kan nog inte hjälpa dig, du ser ju hur min ser ut? :O p:


Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?



PUBLICERAT: 2009-04-18, 00:31:59 | URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: