2009-03-26
 22:17:35

F & S

Ett friskis & svettis pass är ändå ganska facinerande. Jag tänkte just på det idag i alla fall. Vilken gemenskap det känns som att det finns där inne. Att vi som är på passet tillhör varandra på något vis. Hur alla kämpar in i sista stund, hur alla peppar varandra igenom det sista, med höga knän & klappande händer över huvudet. Man riktigt känner hur alla "- JA, KOM IGEN NU!!"
Men så fort man kliver utanför dörren till träningssalen är det som allt är glömt. All gemenskap som bort blåst.
Det är en väldigt speciell känsla faktiskt. Riktigt skönt är det också, att träna.

Idag har jag varit riktigt duktig, städat hela huset, tagit hand om all tvätt, gått ut med hunden, tränat och till & med pluggat litelite franska. Helt otroligt. Grymt bra helt enkelt. Efter träningen kände jag dock genast att jag förlorat alldeles på tok för många kalorier, så jag tackade ja till mammas erbjudande om McDonald's mat. Shit också. Men jag har i alla fall lovat mig själv att följa med Sandra och träna imorgon också. Härligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: