2009-04-27
 21:20:45

Träning, träning

Åh så skönt. En riktigt go tränings dag har det blivit idag. Men först kom jag hem tidigt så jag la mig ute för att schteka lite, med min bok, mobilen med musik i lurarna och mina kääära MM's. Inte helt fel alls. Men så bestämde sig solen för att gömma sig efter en halv timme eller något.. Inte lika kul.. Men då vart det klädombyte och walk med Smulis istället. Efter det, slänga i sig en macka eller två och iväg till träning. Jag körde rikigt slut på mig själv. Fasen va jobbigt det var.. Och dessutom svettades jag som en liten gris... Haha! Super skönt var det i alla fall, och jag behövde det verkligen, efter helgens alla onyttigheter... Men när jag kom hem vart det inte att vila, nejnej. Jag och Fanny var super duktiga och gick ut riktigt powerwalkade med våra stavar. Fasen va jobbigt det var. Det trodde jag faktiskt inte. Backen upp mot Gräddhyllan tog nästan kol på oss. Haha! Men en timme ute och motionera varje dag nu skulle inte vara dåligt. Vi får väl se hur det går, men vi ska nog försöka komma ut imorgon till att börja med.
Det blir Josefine på onsdag med. Gryyyymt :)
En great dag har det varit och underbart väder. Hoppas att det fortsätter så!
Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: