2009-04-02
 22:17:27

Stackars Jolle

Ännu en super seg dag i skolan avklarad. Hyper tråkig bild och super fet hemkunskap.
När jag kom hem var det bara att passa upp på Jolle, men det är han värd. Min lilla bror. Det är faktiskt synd om honom. Han har en fraktur i vänster nyckelben, och sjukt ont hela tiden. Lite hemskt faktiskt, och just nu när Idre-resan är nära också... Men det verkar som att vi åker upp i alla fall, Jolle åker med, men inte någon kompis till någon utav oss. Lite synd, men vi klarar oss, vi har ju varann, lillbrorsan & jag.
Så Joel kommer att få sitta inne och inte åka någon som helst skidor, medans jag, pappa & mamma svischar ner i backarna. Men vi ska ha en stor stuga, så no problemas!

Dessutom; fan va gött att HV vann igår. 4-1. Alla var nog inställda på att Färjestad skulle ta de här final matcherna lätt, men nejnej, HV med Liv i spetsen ger sig inte. Grymt faktiskt. Jag går in på HV's sida, lätt! Jag säger inte att jag alltid hejar på HV, för det är Frölunda som gäller, men om inte Frölunda så vad som helst förutom Färjestad. Helst Linköping, men just nu alltså HV. Men aldrig Färjestad - never. Och vann nu HV över Frölunda, ska de fan ta Färjestad också, hoppas jag på i alla fall! Så; GO HV & FUCK Färjestad :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: