2009-04-12
 16:09:29

Påsklov

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera här, märker jag. Men det har liksom inte funnits tid till det.. I alla fall så sitter jag här nu!
Det har nog varit ett ganska bra lov faktiskt. De första dagarna spenderades i Idre, med mamma och resten har liksom bara flytit på. I fredags köpte jag och John present till Märta, jag pluggade matte och färgade håret, på kvällen drog jag och Malin, med flera, ut till Christian för lite party. Det vart la okej, och slutade med att jag och Malin end up här hemma, vid 04. Inte helt okej morgon, men det blev allt bättre, John kom hit, vi åt glass, spelade gh och jag duschade. Sen väntade vi på Fanny, och var väl borta hos Märta vid halv 9?.. Det vart en okej kväll, inte så mycket folk, men människor jag har saknat och träffar allt för sällan! Jag, Becca och John var hemma vid 03. Jag och Becca låg och sov så gott fram till 13, då mamma tyckte att det fick vara nog, medans John var upp tidigt och åkte hem för att jobba, stackarn. Fram till ungefär nu har jag och Becca roat oss över konstiga talanger, sjuk japansk humor och annat som tv tydligen visar. Haha! Becca drog hem nu och jag måste nog tyvärr sätta mig med matten, nu en timme innan vi får folk här. Släkt-påsk-middag? Jaja, jag är hungrig och vi får god efterrätt - alltid något! Imorgon blir det utridning med Laura, som jag saknar den tjejen.
Hoppas att ni haft ett gott lov!
Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: