2009-04-25
 22:37:09

Linköping-helg

Äntligen, shit va roligt att vara här igen. Det var längesen nu!
Igår kom jag och mamma upp till Linköping, och hem till Anders och Margit vid 19 tiden. Efter en stund kom även Sanna, Linn och Dennis. Grymt att ses igen, snyggingar! Annemiek var på party, men kom hem senare på kvällen. Jag fick mig även ett chat med Emily som ringde, kul att höra av henne också, det är helt otroligt va längesen DET var! Men i alla fall, en lyckad fredagskväll. Dennis och Linn åkte hem och jag, Sanna och Annemiek gick och la oss. När vi vaknade idag, hade jag så sjukt ont i ryggen, nere vid bäckenet. Ingen bra start, men jag fick i mig en värktablett, och mamma och jag kunde komma iväg till IKEA och Ikano i alla fall. Jag hittade lite grejor till nya rummet och en suuuuper söt klänning! G-R-E-A-T! :) Det bar av tillbaka till Tennstigen och Linn och Dennis kom, det vart lunch och sedan bar det av mot Boda. På vägen skulle Linn och Dennis hämta en säng, så jag, Sanna och Annemiek släpptes av på ICA för glass ätande. Sen vi kommit hit till Boda har vi inte gjort mycket alls, förutom en promenad och lite chill, hur skönt som helst. Vi har precis ätit gott och jag, Annemiek och Sanna sitter framför tv:n (igen) medans Dennis och Linn stack en stund. Det blir nog säng och girltalk ganska tidigt, eftersom jag är sjukt trött efter en natt med kanske inte allt för mycket sömn, mest ryggont... Imorgon blir det lite målning av plankor, till Boda-folkets nya ridhus och sedan ganska tidig hemresa. 
Ha en grym söndag. 
Xoxo 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: