2009-04-20
 19:07:58

Josefinefinfin

Herregud. Det finns tydligen inga gränser hos den killen. Det är oerhört synd om alla dessa tjejer som kommer i hans väg, och som han behandlar som skit. Det är så fucked up detta, så det liknar en film. Han är inte klok.
Och Josefine, glöm inte att du är värd så mycket mer och att han är, som jag redan upptäckt, en riktig skitstövel. Låt honom inte dra ner dig i någon skit! Du är helt underbar vännen, och jag kommer att finnas här för dig! Vi ses alldeles för sällan, men vi hoppas på ändring?
Idag var det i alla fall Josefine som lyste upp min dag. Och Malin förstås. :) De kom hit vid 17, men har nu stuckit igen, efter ett skönt snack. Roligt att se er och det måste som sagt bli mycket oftare, Josefine!
Nu tror jag att det är dags för lite tv och glass, för min del. Hur gött ska inte det bli :)
Tack för en grym dag i skolan, fok's & en bra eftermiddag, JB & Malin :)

En grej om senaste inlägget "Grillchill hos Elin". Christian jag skriver om är inte min käre far, utan min käre friend, Christian Holm. Jag såg att det var många missuppfattningar om detta, haha!
Puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: