2009-04-21
 20:50:24

Happyness

Jag är riktigt jävla glad. Helt otroligt, men allt är bara bäst. Och jag har en jävla massa anledningar, t ex;

  • Jag precis tränat, hur skönt som helst
  • Jag ska precis gå och göra god mat, alltså får jag äta gott
  • Desperate housewives är ikväll
  • Våra skoltröjor kom idag & vi får dem imorgon
  • Jag har ingen mer läxa denna veckan, förutom jävla matte nationellt prov på torsdag
  • På fredag ska vi se på bio med skolan på morgonen, sen är min elevensval inställd, så jag har en lektion den dagen
  • Jag och mamma åker upp till Linköping & släkte

En riktig toppen vecka, som bara har börjat. Grymt nice, och jag är happy. Men nu måste jag verkligen gå och göra lite baconsås & spagetti till min ohyggligt tjatande, jättehungriga bror.
Xoxo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: