2009-04-18
 00:39:40

Grillmys

Jag är riktigt nerkyld efter en super mysig grillkväll på Almön med Fanny & Sandra. Hel värt ändå, även om jag var ännu kallare än jag är nu när jag kom innanför dörren, efter att ha kört Sandra vidare till Simon efter grillningen. En toppen kväll med korv, grillad choklad-banan och självklart tjejsnack. Vi behövde en sån kväll, det var verkligen hur längsen som helst vi alla tre hittade på någonting! Det måste blir mycket oftare. Men kanske inte samma grej nästa gång? Lite väl kallt så -.-. Aja, myspys och god mat i alla fall!
Dessutom går jag som en jävla ko. Jag lovar, så jurbent som jag går efter all ridning nu dessa senaste dagarna! Eftersom Märta är i Helsingborg över helgen så har jag ridit Music torsdag, fredag och ska även rida imorgon, så vi får väl se om jag kan gå imorgonkväll? Efter all träning den här veckan med, men det är grymt, Beach 09 - here I come!

Det grymma vädret är helt otroligt, GE MIG MER.


Mer att se fram emot är att jag och mamma åker upp till Linköping över nästa helg! Då hoppas jag på mycket kusin kul och störtsköna kvällar. As always.
Angående morgondagen, så är jag helt öppen för förslag!
Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: