2009-04-19
 00:03:08

Grillchill hos Elin

Ännu en toppen mysig kväll! Ikväll var jag hos Elin tillsammans med Li, Stephanie, Jennifer och Sara och grillade. Toppen, toppen. God mat och grymt sällskap, perfa helt enkelt. Och Christian, som den ängeln han är, skjutsade mig både dit och hem och alltihopa, G-R-E-A-T. :)
Jag, Li och Elin drog även ner till Låka en snabb sväng, vi träffade Andreas & Dunda, men inget annat nämnvärt folk var där, så vi drog oss rätt snabbt. Jag hem till mig, med Christian och Elin och Li drog hem till Elin.
Tack för en toppen mysig kväll, tjejer! Sånt här måste vi göra oftare :)

Imorgon blir det upp tidigt, för att åka och hjälpa till att städa ute på Kungälv-Kode's golfklubb. Javisst, helt otroligt super tråkigt låter det, men jag får 300kr i alla fall. Sen blir det hem och hjälp pappa på taket och så får vi se om vi kanske hinner måla andra gången i rummet? I hope so.
Good night!


lee

tack själv sötnos, det får göras om

<3



PUBLICERAT: 2009-04-19, 21:11:43 | URL: http://gollungberg.blogg.se/
epicadventures

När du skriver Christian så tror man att du menar någon kompis, men det är ju din pappa. Jag var tvungen att läsa igenom det två ggr innan jag fattade (A)



PUBLICERAT: 2009-04-19, 22:01:28 | URL: http://epicadventures.blogg.se/
Christian

skiit erika har jag blivit far.... ;):P (antar du menar mig i texten)


Anonym

li: absolut sötnos! <3

matilda: christian är en friend! haha, inte min pappa! HAHAHHAHH

christian (friend): jag menar dig i texten, inte min käre far :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: