2009-04-01
 21:04:18

Första april

Det är sista mars idag.
APRIL APRIL. Det är ju första april idag!
Sorry alltså, men jag var bara tvungen att dra ett dåligt aprilskämt. Jag har faktiskt inte hört så många idag, mer än att Becca's mamma hade lurat henne & hennes bror. Höhö! Dagen är ju som en vanlig dag? Varför finns aprilskämt? Helt otroligt onödigt. Visst, det är kul att lura någon och kanske få ett extra skratt, men vadå? Det finns ju dem som skrämmer livet ur folk! Det verkar onödigt att dö för att någon ska skämta på första april. Undra egentligen hur många det är som har dött av rädsla på första april, åren igenom... So I wonder...

Förresten. Min broder har skadat sig. En annan pojk's mamma ringde hit förrut & frågade om pappa var hemma & sa att Joel, min kära bror, har skadat sig. Jag hänvisade henne till pap's mobil. Efter en stund ringde även jag upp honom, och det är visst så att Joel har lyckats ramlat på axeln? Och har nu jätte ont i den så de skulle åka till the hospital och kolla upp detta.. Det innebär att min pappa kommer hem ännu senare, och att jag även idag får göra min egen middag, all alone.
Hoppas verkligen att det inte är en big deal, det där med Jolle!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: