2009-04-06
 21:21:48

E & H i Idre

En toppen dag i backen. Det har det verkligen varit. Toppen väder, toppen skidor, toppen mamma & okej backar. Att avsluta dagen med en fika, ganska tidigt och istället slappa i stugan gjorde det inte direkt sämre! Ungefär hela eftermiddagen har jag suttit här och kollat skön tv, läst Elle och allmänt tagit det lugnt. Störtskönt verkligen, och imorgon väntar ännu en härlig dag med underbart väder - hoppas jag i alla fall!
Vi är tillbaka redan på torsdag så jag har ju dessutom lite lov kvar när jag kommer hem. På fredagen hoppas jag på lite mys & färgning av hår med Fanny? Jag får väl hoppas på det och resten av helgen går säkert åt.
By the way fyller ju min favorit år på onsdag, vad ska jag köpa?
Ha ett gott lov!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: